Carti de vizita - ce trebuie sa contina ca sa vanda I

376
Carti de vizita - ce trebuie sa contina ca sa vanda I

Cartile de vizita nu mai sunt la moda

Ai auzit fraza asta spusa de cineva vreodata? Poate. Dar sigur nu stia despre ce vorbeste.

Da, cu siguranta tehnologia a avansat , dar nimic nu poate inlocui cartea de vizita.

Fie ca vorbim de o intalnire cu potentiali clienti, sau un eveniment cu foarte multa lume din domeniul tau. Sau poate un eveniment cu foarte multa lume din domenii diverse. Nu conteaza. In oricare dintre situatii, o carte de vizita oferita la momentul potrivit poate reprezenta sansa vietii tale. Sau doar inca un client. Nici una nici alta nu te-ar deranja, nu-i asa?

Cartile de vizita transmit

Ce elemente ar trebui sa contina o carte de vizita profi, dar in tendinte?

Bineinteles ca acestea transmit. Informatii. Pe ele sunt inscrise numele si datale tale de contact: numar de telefon, firma la care lucrezi sau “Freelancer”, daca lucrezi ca liber profesionist, e-mail.

Poate ti-ai dat seama ca astazi acestea nu sunt singurele elemente de care ar trebui sa tii cont atunci cand iti faci o carte de vizita, ci unele sunt mai importante poate ca adresa de e-mail.

  • Pagina de Facebook poate fi, de asemenea, adaugata pe cartea de vizita daca este relevanta. Daca esti fotograf si iti folosesti pagina de Facebook pentru a-ti expune fotografiile, atunci este obligatoriu sa apara. Astfel, persoanele care primesc o carte de vizita de la tine, vor stii exact unde iti pot vedea munca.

 

  • Pagina de Instagram. Poate ai observat amploarea pe care a luat-o Instagram-ul intr-un timp atat de scurt. Exista afaceri extrem de fructuoase, care se desfasoara doar pe Instagram. Exista persoane care castiga bani din Instagram. Daca aceasta informatie este relevanta, trebuie sa existe pe cartea de vizita.

 

  • Pagina Web. Daca ai un site, un blog, orice fel de pagina web, aceasta trebuie sa apara pe cartea de vizita. Daca esti un specialist in nutritie si ai un site unde publici articole tematice, atunci e musai ca acesta sa apara pe cartea de vizita. Estte o informatie extrem de relevanta pentru oricine o primeste.

 

  • Contul de Linkedin. Pe Linkedin este toata lumea, asa ca musai trebuie sa fii si tu. Aici iti poti concentra toate informatiile pe care iti doresti ca ceilalti sa le stie despre tine, profesional vorbind. Este un CV ceva mai detaliat. Viitorii tai clienti, colaboratori, parteneri de afaceri sunt aici si te cauta. Asigura-te ca esti usor de gasit. Si asigura-te ca si cei ce vor primi o carte de vizita de la tine, te pt gasi pe Linkedin.

 

  • Portofoliu. Acesta poate fi oricare dintre cele mentionate mai sus. De asemenea, poate fi si ceva total distinct. Sub forma unei pagini de prezentare, unui CV online, daca vrei. Un loc undeva online, unde iti prezinti serviciile, colaborarile, munca, experienta, etc. Daca esti designer de interior, de exemplu si iti faci un asemenea portofoliu cu munca ta de pana acum. Iti prezinti colaborarile atasand fotografii si ce alte elemente iti mai doresti sa apara. Nu uita sa incluzi acest portofoliu pe cartea de vizita.

 

  • Cod QR. Nu este obligatoriu, dar poate conta. Sau poate atrage atentia intr-un mod pozitiv. Sau poate impresiona. Oricum, poate creea o reactie. Aceste coduri QR se regasesc sub forma unor bare bidimensionale, care scanate cu telefonul, iti pot afisa informatii utile despre “proprietarul” cartii de vizita. Codul QR te poate duce pe site-ul web, pe pagina de Facebook sau poate afisa orice informatii crezi ca e nevoie sa se stie despre tine.

Acum nu trebuie sa umpli cartea de vizita de adrese catre toate conturile de social media, toate numerele de telefon la care poti fi gasit, toate adresele de e-mail, eventual si contul de HI5. Le poti trece doar pe cele mai relevante. Asa nu o sa o incarci cu foarte mult scris.

Pe aceasta carte de vizita, poti vedea spatiul destinat catre site-ul web. Acesta a fost singurul relevant pentru a fi notat pe cartea de vizita:

 

De asemenea, partea cea mai importanta este probabil GRAFICA, DESIGN-UL cartii de vizita.

Aici gasesti continuarea articolului, in care povestim despre celelalte elemente: aspect, material, design, taietura, etc.

 

 

54321
(0 voturi. Media 0 of 5)
Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *