Agenda Moleskine - organizare cu stil

33
Agenda Moleskine - organizare cu stil

Agenda cu istorie

Agendele Moleskine au un istoric pronuntat in spate, ceea ce le face cu atat mai interesante. Ele sunt concepute sa urmeze o linie clasica, cu coperti din piele neagra si colturi rotunjite, hartie ivory si elastec ce aplatizeaza agenda. De asemenea, un alt specific al agendei il reprezinta buzunarul “secret” atasat in interiorul celei de-a doua coperti.

Ceea ce a popularizat agendele Moleskine, este faptul ca artisti cu o foarte mare greutate istorica aveau drept carnetele personale sau agende, unele foarte similare cu cele create astazi de popularul brand.

Ernest Hemingway, Oscar Wilde, Matisse, van Gogh si Picasso sunt doar cateva dintre personalitatile care indrageau exact acelasi tip de agenda pentru a-si nota ideile sau a realiza schite ale unor mari creatii artistice.

Numele dintr-un roman

Numele agendei, iar in prezent al brand-ului, este preluat din romanul lui Bruce Chatwin “The Songlines.

Agendele simple cu coperti negre erau extrem de populare in secolele XIX si XX si erau vandute de numeroase magazine frantuzesti. Incepand cu 1980 acestea au disparut de parca nu au existat vreodata. Insa, in 1970 un editor milanez le-a readus la viata, Moleskine ajungand sa fie brand-ul popular din zilele noastre, care comercializeaza atat agende cat si rucsace, portofele, pixuri etc.

Moleskine pentru fiecare

Moleskine este pentru fiecare dintre noi. Agendele pot fi simple, clasice, reprezentative brand-ului sau editie limitata. Agendele pot fi de asemenea personalizate de noi pentru tine. Numele sau logo-ul companiei tale pot aparea langa simbolicul Moleskine pe coperta. Categoric un cadou de mare pret.

 

 

54321
(0 voturi. Media 0 of 5)
Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *